Advertisement

אביר קארה ואשתו / נתניהו וכ ×¥ לא יכלו לחלום על מנהיג מחאה נוח יותר זמן ישראל / בהקלטה שנשלחה בקבוצת וואטסאפ פנימית הוא אמר:

אביר קארה ואשתו / נתני×"ו וכ ×¥ לא יכלו לחלום על מנ×"×™×' מחא×" נוח יותר זמן ישראל / בהקלטה שנשלחה בקבוצת וואטסאפ פנימית הוא אמר:. הקלטות שפורסמו הערב חושפות את כוונתו של קארה לשריין לעצמו מקום באחת הרשימות לכנסת הבאה: בליכוד הגיבו למכתבו של קארה: ״אני הולך לקחת הצעה, האופציות הן גדעון או ימינה״. חבר הכנסת אביר קארה (ימינה) שלח היום (חמישי) מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, בו הגיב להצעת הליכוד שהופנתה אליו. אין אצלי קודים של שתיקה, מר נתניהו.

אחרי שנתפס מסתמס עם שר האוצר למרות שטען שהם לא בקשר, אמר קארה… לכתבה המלאה ». בפוסט שפרסם לציבור תומכיו 'השולמנים' התייחס קארה באריכות למצב. כעת חכ אביר קארה מימינה פותח בגלוי את כל הקשור לסדרי העדיפויות של המפלגה. במקביל, קארה החל לרתום את אנשיו לטובת הקמפיין של ימינה. בעת שהתראיין לצמד, נתפס קארה בעיני הנץ של ברקוביץ' כשהוא מתכתב בווטסאפ תוך כדי שידור עם שר האוצר ישראל כץ, שמולו לכאורה פעל, והאחרון מנחה אותו מה לומר.

Ueunbuhm6duedm
Ueunbuhm6duedm from pbs.twimg.com
ספין מגוחך של בנט, מעולם לא ניתנה לו הבטחה כלשהי אביר קארה דחה את הצעת הליכוד, שהכחישו את העלתה. הפגנת השולמנים אביר קארה דואג בעיקר לעצמו. Abir kara אביר קארה uudelleentwiittasi. אבל בחודש האחרון נראה כי אביר והקבוצה ״סומנו״ ע. אנחנו הולכים עם בנט כי אני מאמין שכראש ממשלה הוא ילך איתנו למהלכים. נכשלת, במקום ממשלה עסקת בגידופים אישיים. נכשלת בטיפול בעצמאים ובעסקים הקטנים. בעת שהתראיין לצמד, נתפס קארה בעיני הנץ של ברקוביץ' כשהוא מתכתב בווטסאפ תוך כדי שידור עם שר האוצר ישראל כץ, שמולו לכאורה פעל, והאחרון מנחה אותו מה לומר.

מה אנחנו יודעים על אביר קארה.

אביר קארה (abir kara) וקבוצת אני שולמן״ שהקים, פרצו לתודעה לפני מספר חודשים. Abir kara אביר קארה uudelleentwiittasi. נכשלת בטיפול בעצמאים ובעסקים הקטנים. אביר קארה עונה להצעת נתניהו: קבוצת ״אני שולמן״ צברה עד היום מעל ל 200 אלף חברים וזכתה לפופולריות וחשיפה עצומה. קארה מסביר מדוע במקרה שנתניהו לא יקים ממשלה, האפשרות השנייה היא בכל זאת ממשלת אחדות: ספין מגוחך של בנט, מעולם לא ניתנה לו הבטחה כלשהי אביר קארה דחה את הצעת הליכוד, שהכחישו את העלתה. חכ אביר קארה, שלא התבטא מאז הבחירות באשר למצב הפוליטי, שובר שתיקה. סרוגים | אביר קארה, מוביל מחאת השולמנים, תועד בהקלטה מתייחס אביר קארה, מוביל מחאת השולמנים, תועד בהקלטה מתייחס להתפתחויות הפוליטיות ואמר כי לא יחבור לליכוד: החיבור הוא בין השולמנים כולם לבין ימינה. מה אנחנו יודעים על אביר קארה. במקביל, קארה החל לרתום את אנשיו לטובת הקמפיין של ימינה. טייסת ליברלית של ימינה, אני מקווה שאתם מבינים שהחל מהלילה אתם נכנסים לקצב עבודה גבוה.

נכשלת בטיפול בעצמאים ובעסקים הקטנים. טייסת ליברלית של ימינה, אני מקווה שאתם מבינים שהחל מהלילה אתם נכנסים לקצב עבודה גבוה. זה מה שיקרה בממשלה הבאה. נכשלת, במקום ממשלה עסקת בגידופים אישיים. קבוצת ״אני שולמן״ צברה עד היום מעל ל 200 אלף חברים וזכתה לפופולריות וחשיפה עצומה.

א×'יר קאר×
א×'יר קאר×" ×"שולמנים ×"ק×'ינט ×"אזרחי from uploads-ssl.webflow.com
בעת שהתראיין לצמד, נתפס קארה בעיני הנץ של ברקוביץ' כשהוא מתכתב בווטסאפ תוך כדי שידור עם שר האוצר ישראל כץ, שמולו לכאורה פעל, והאחרון מנחה אותו מה לומר. אביר קארה, מנהיג מחאת השולמנים, הודיע היום (שלישי) כי יתמודד ברשימת מפלגת ימינה בבחירות הקרובות. מייסד אני שולמן אביר קארה: בדצמבר 2020 החלו פעילי שטח בקבוצת אני שולמן, לגייס תמיכה להקמת מפלגה בראשות אביר קארה21. סערה גדולה התחוללה הערב (שישי) בתכנית אופירה וברקוביץ' במהלך פאנל כלכלי בהשתתפות איש הסאונד אייל אלטרץ, הפרשן הכלכלי נחמיה שטרסלר ואחד מראשי השולמנים, אביר קארה. חכ אביר קארה מימינה פרסם היום כי גורמים מטעם ראש הממשלה נתניהו הציעו לו את תפקיד שר הכלכלה, שיריון בליכוד לשתי קדנציות והטבות לעצמאים בתמורה להתנגדות להקמת ממשלת שמאל בתמיכת המפלגות הערביות. זה מה שיקרה בממשלה הבאה. Abir kara אביר קארה uudelleentwiittasi.

החיבור הוא בין השולמנים כולם לבין ימינה.

קארה הוביל את קבוצת אני שולמן המבקשת לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה, וההערכה היא כי יש. בליכוד הגיבו למכתבו של קארה: מה אנחנו יודעים על אביר קארה. בפוסט שפרסם אביר קארה מהשולמנים בפייסבוק, הוא קורא לבעלי חנויות הרחוב: ביולי 2020 הצטרף אביר קארה לקבינט הקורונה האזרחי בראשות נפתלי בנט כנציג בעלי העסקים. אביר קארה (abir kara) וקבוצת אני שולמן״ שהקים, פרצו לתודעה לפני מספר חודשים. ״אני הולך לקחת הצעה, האופציות הן גדעון או ימינה״. אביר קארה, מייסד אני שולמן. נכשלת בטיפול בעצמאים ובעסקים הקטנים. בפוסט בפייסבוק, הוסיף קארה כי להתארגנות להמשך השליפות של הממשלה מתווספת עכשיו התעקשות להשאיר את כל. בפוסט שפרסם לציבור תומכיו 'השולמנים' התייחס קארה באריכות למצב. אביר קארה עונה להצעת נתניהו: סרוגים | אביר קארה, מוביל מחאת השולמנים, תועד בהקלטה מתייחס אביר קארה, מוביל מחאת השולמנים, תועד בהקלטה מתייחס להתפתחויות הפוליטיות ואמר כי לא יחבור לליכוד:

בליכוד הגיבו למכתבו של קארה: Abir kara אביר קארה uudelleentwiittasi. בדצמבר 2020 החלו פעילי שטח בקבוצת אני שולמן, לגייס תמיכה להקמת מפלגה בראשות אביר קארה21. מה אנחנו יודעים על אביר קארה. מייסד אני שולמן אביר קארה:

אני ×
אני ×"שולמן ×"מקורי כך ×"פך ×"פרזנטור של מחאת ×"עצמאים ליקיר ×"ימין זמן ישראל from static.zman.co.il
חבר הכנסת אביר קארה (ימינה) שלח היום (חמישי) מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, בו הגיב להצעת הליכוד שהופנתה אליו. טייסת ליברלית של ימינה, אני מקווה שאתם מבינים שהחל מהלילה אתם נכנסים לקצב עבודה גבוה. היו בהן הצעות לריסוק הרגולציה. בדצמבר 2020 החלו פעילי שטח בקבוצת אני שולמן, לגייס תמיכה להקמת מפלגה בראשות אביר קארה21. בהקלטה שנשלחה בקבוצת וואטסאפ פנימית הוא אמר: חכ אביר קארה מימינה פרסם היום כי גורמים מטעם ראש הממשלה נתניהו הציעו לו את תפקיד שר הכלכלה, שיריון בליכוד לשתי קדנציות והטבות לעצמאים בתמורה להתנגדות להקמת ממשלת שמאל בתמיכת המפלגות הערביות. לפני מספר חודשים ישבתי איתך במעונך והנחתי על. ״אני הולך לקחת הצעה, האופציות הן גדעון או ימינה״.

היו בהן הצעות לריסוק הרגולציה.

״אני הולך לקחת הצעה, האופציות הן גדעון או ימינה״. חכ אביר קארה, שלא התבטא מאז הבחירות באשר למצב הפוליטי, שובר שתיקה. סרוגים | אביר קארה, מוביל מחאת השולמנים, תועד בהקלטה מתייחס אביר קארה, מוביל מחאת השולמנים, תועד בהקלטה מתייחס להתפתחויות הפוליטיות ואמר כי לא יחבור לליכוד: אפשר גם להגיד מילה טובה על התוכנית הכלכלית. Abir kara אביר קארה uudelleentwiittasi. הפגנת השולמנים אביר קארה דואג בעיקר לעצמו. אי אפשר לתת למדינה להמשיך להתנהל כמו עכשיו. הנגבי שר חארטה, לא מאמינים לממשלה. אנחנו הולכים עם בנט כי אני מאמין שכראש ממשלה הוא ילך איתנו למהלכים. החיבור הוא בין השולמנים כולם לבין ימינה. נכשלת בטיפול בעצמאים ובעסקים הקטנים. אביר קארה עונה להצעת נתניהו: אביר קארה, מנהיג מחאת השולמנים, הודיע היום (שלישי) כי יתמודד ברשימת מפלגת ימינה בבחירות הקרובות.

טייסת ליברלית של ימינה, אני מקווה שאתם מבינים שהחל מהלילה אתם נכנסים לקצב עבודה גבוה אביר קארה. מייסד אני שולמן אביר קארה:

Posting Komentar

0 Komentar